Συγκέντρωση αυτήν την ώρα στον πεζόδρομο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου πραγματοποιούν εργαζόμενοι σε Τουρισμό - Επισιτισμό της Αττικής διεκδικώντας να επιστρέψουν όλοι στη δουλειά, με τα εργασιακά και ασφαλιστικά τους δικαιώματα, με μέτρα προστασίας της υγείας τους...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου