Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα μας... Willkommen auf unserer Website... Welcome to our website...

Τετάρτη, Απριλίου 07, 2021

Μαχητική συγκέντρωση έξω από τα ΤΕΠ έκανε το πρωί της Τετάρτης το Σωματείο Εργαζομένων στον «Ευαγγελισμό», με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα Υγείας.

Στην κινητοποίηση συμμετείχαν αντιπροσωπείες του ΠΑΜΕ, της Ομοσπονδίας Βιοτεχ-
νικών Σωματείων Αττικής (ΟΒΣΑ) και της Ομοσπονδίας Γυναικών Ελλάδας, ενώνοντας 
τη φωνή τους με τους υγειονομικούς, τα αιτήματα και τις διεκδικήσεις τους για επίταξη 
του ιδιωτικού τομέα Υγείας και μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.

Στο νοσοκομείο και στην κινητοποίηση των εργαζομένων βρέθηκε ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, ο οποίος απήυθυνε χαιρετισμό.

Τηρώντας ενός λεπτού σιγή, οι συγκεντρωμένοι απότισαν φόρο τιμής στους νεκρούς 
από την πανδημία, ιδιαίτερα στους υγειονομικούς που έχασαν τη ζωή τους από τον ιό, παλεύοντας στα νοσοκομεία για την αντιμετώπισή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου